+
夜以继日
 
Only Love (Acoustic) - Pvris

喜欢上一个不应该喜欢的人

然而这似乎不是什么我可以控制的事

我能做的只是不要过度骚扰当坏人 然后在偶遇的时候露出一个笑容

“一千次的晚安” 

就这样


歌词(自行翻译):

I'm hoping you weren't heaven sent

我祈祷你并非命中注定

Cause only hell knows where you've been

只因你早已无处可寻

Your built composure's wearing thin

你精雕细琢的沉着正在消逝

And all your walls are caving in

你筑起的壁垒也开始塌陷


Before you shut this down

在你阻止这一切前

I just wanna lift you up

我只想让你重新振作

I'll take all this love I found

我会收好我全部的爱

And I hope that it's enough

我希望这样足矣


I saw you, you, you're breaking down

我目睹你一步步走向崩溃

I hope you, you, you come around

我想要你回到我身边


Now don't you shut this down

我不准你在此时收手

No don't you give this up

我不准你为此放弃

I took all this love I found

我已拾起我找到的爱

And I hope that it's enough

我以为这样就能够满足

Is it enough

但能满足么


If we don't bend then this might break

我们的固执会让一切支离破碎

Please don't give into this pain

所以请不要屈服于这份痛苦

Just keep on counting down the days

继续倒数着时间

And dream of me to keep you safe

在梦里我会予你宽慰


Don't you shut this down

不要试图停止

No, don't you give this up

不要选择放弃

I took all this love I found

我怀抱着我所有的爱

And I hope that it's enough

祈求这样就已足够


I saw you, you, you're breaking down

我看到你行走于边缘

I hope you, you, you come around

我希望你能回头


Now don't you shut this down

现在已经无法暂停

No don't you give this up

现在已经无路可退

I took all this love I found

爱已至此

And I hope that it's enough

我疲于再次寻找

Is it enough?

这样足够么


Don't you shut this down

不要放手

Don't you give this up

不要退怯

Don't you shut this down

不要喊停

Don't you give this up

不要离开


Before you came around

在你出现之前

I was lost and out of place

我迷茫而彷徨

You're the only love I found

你是我找到唯一的爱

And I'm hoping that you'll stay

所以我求你止步


Please stay

请留下来

Please stay

请留下来

Please stay

请留下来


+.

2015.9.4

Williamsburg, VA

评论
热度(21)
© +|Powered by LOFTER