+
夜以继日
 
Stolen Dance - Milky Chance

DAY-31

今天好热

坐在车上的时候放大了音量听这首歌

有趣的节奏 有趣的嗓音

感觉是从耳膜上渗出的清凉

夏天就是要听干净的歌


歌词(自行翻译):

I want you by my side

我想要你在我身边

So that I never feel alone again

我才能不再感到孤独

They've always been so kind

人们也曾那么友善

But now they've brought you away from here

但他们却带你远离了我

I hope they didn't get your mind

我希望他们没有改变你

Your heart is too strong anyway

不过你的心总是那么强大

We need to fetch back the time

我们需要找回时间

They have stolen from us

他们从我们这里偷走的每时每刻


And I want you

我想要你

We can bring it on the floor

把念想带上舞池

You've never danced like this before

你从没有像这样跳过舞

We don't talk about it

不要再说话

Dancin' on do the boogie all night long

我们可以彻夜狂欢

Stoned in paradise, shouldn't talk about it

在天堂里迷醉,闭口不谈


And I want you

我想要你

We can bring it on the floor

把念想带上舞池

You've never danced like this before

你从没有像这样跳过舞

We don't talk about it

不要再说话

Dancin' on do the boogie all night long

我们可以彻夜狂欢

Stoned in paradise, shouldn't talk about it

在天堂里迷醉,闭口不谈



Coldest winter for me

对我而言是最冷的冬天

No sun is shining anymore

阳光都不再闪耀

The only thing I feel is pain

我唯一的感受只是痛苦

Caused by absence of you

只因你不在身边

Suspense is controlling my mind

焦虑占领了我的心智

I cannot find the way out of here

我已经无法逃离


I want you by my side

我想要你在我身边

So that I never feel alone again

我才能不再感到孤单


And I want you

我想要你

We can bring it on the floor

把念想带上舞池

You've never danced like this before

你从没有像这样跳过舞

We don't talk about it

不要再说话

Dancin' on do the boogie all night long

我们可以彻夜狂欢

Stoned in paradise, shouldn't talk about it

在天堂里迷醉,闭口不谈


+.

2016.6.26

评论
热度(12)
© +|Powered by LOFTER