+
夜以继日
 
All Night - Youth

DAY-109

很好听的

小黄歌!

对我来说有点过甜

还好女声略哑

总之我都快翻不下去了!

晚安!


歌词(自行翻译):

Lights off

灯光熄灭

Your heart

你的心跳

Speeding faster

悄然加速

Your hands

你的手掌

My skin

我的皮肤

I'm drowning

我已经沦陷

It's the sweetest thing you've ever tasted on your lips

这是你双唇品尝过的最甜美的东西

Give up

放弃吧

Let's break all the rules

我们去打破所有规矩


You could be the one to turn me up

你是让我奋起的那一个

You could be the one to turn me down

你是让我失落的那一个

You could be the one to turn me on

你更是挑起我欲望的那一个


It's alright

就这样

You're filling me up

你填补了我

I'm like “oh my”

我连声惊呼

We can play rough

我们可以更激烈

Let's go all night

彻夜不息


Lights off

灯光熄灭

You heart

你的心跳

Breaks the silence

打破沉寂

Your breathe

你的呼吸

Your touch

你的触碰

I'm on fire

我如火燃烧


You could be the one to turn me up

你是让我奋起的那一个

You could be the one to turn me down

你是让我失落的那一个

You could be the one to turn me on

你更是挑起我欲望的那一个


It's alright

就这样

You're filling me up

你填补了我

I'm like “oh my”

我连声惊呼

We can play rough

我们可以更激烈

Let's go all night

彻夜不息


It’s so right

感觉如此好

Take me away

带我灵魂脱壳

I'm like so high

我已经失去控制

We can play rough

我们可以再激烈一点

Let's go all night

彻夜缠绵


I'm losing myself but I'm getting closer

我迷失了自我却离你越来越近

I'm losing myself but I'm getting closer

我迷失了自我却离顶峰越来越近

Don't stop now

别停下

Don't stop now

别停下

I'm getting closer

我快到了

Don't stop now

别停下

Don't stop now

别停下

I'm getting closer

我靠近了天堂


You could be the one to turn me up

你是让我奋起的那一个

You could be the one to turn me down

你是让我失落的那一个

You could be the one to turn me on

你更是挑起我欲望的那一个


It's alright

就这样

You're filling me up

你填补了我

I'm like “oh my”

我连声惊呼

We can play rough

我们可以更激烈

Let's go all night

彻夜不息


It’s so right

感觉如此好

Take me away

带我灵魂脱壳

I'm like so high

我已经失去控制

We can play rough

我们可以再激烈一点

Let's go all night

彻夜缠绵


I'm losing myself but I'm getting closer

我迷失了自我却靠近了天堂

All night

一整夜

All night

一整夜


+.

2016.9.1(2)

评论
热度(15)
© +|Powered by LOFTER