+
夜以继日
 8
 
Terror Jr – Say So -

DAY-126

I have me unstable

是我让自己情绪不稳

Love me from every angle

所以快来爱我的方方面面

Tell me that you can when you're able

如果可以就告诉我你做得到

Shut me down when I'm fatal

我已经溃败给我最后的致命一击

I want you and I need you and I got you and I'm gonna have you if I say so

我想要你我需要你我支持你我要得到你如果让我直说

最近很喜欢Terror Jr虽然他们只发了4首歌

这首比3 Strikes甚至更加Kiiara

以及

小天使

小天使

小天使

晚安


+.

2016.9.(29)

评论
热度(8)
© +|Powered by LOFTER