+
夜以继日
 
Trouble (Stripped) - Halsey

DAY-226

1.很久没翻译歌词了 次要原因是忙 主要原因是懒

2.这首歌听了很久了是被shuffle出来的 但不管听多少遍还是会被虐到

3.我很喜欢Halsey 这首歌跟通常的Halsey不太一样 虽然黑暗还在

4.Enjoy & 晚安


歌词(自行翻译):

Would you bleed for me?

你愿不愿意为我受伤流血?

Lick it off my lips like you needed me?

好像你真的需要我般舔舐我嘴唇上的血滴?

Would you sit me on a couch?

你会不会把我推到一张长沙发上?

With your fingers in my mouth?

用你的手指占有我的口腔?

You look so cool when you're reading me.

你看穿我时是那么迷人


Let's cause a little trouble.

我们来找点麻烦吧

Oh, you make me feel so weak.

你让我觉得如此软弱

I bet you kiss your knuckles.

我猜你一定会亲吻你的指节

Right before they touch my cheek.

在你挥拳在我的脸颊之前


But I've got my mind, made up this time.

但我这次做出了决定

Cause there's a menace in my bed.

因为我的床第间有一个疯子

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?


And I've got my mind, made up this time.

我这次终于不再犹豫

Go on and light a cigarette, set a fire in my head.

继续吧点燃啊一根香烟,在我的头脑中纵火

Set a fire in my head, tonight.

今晚将我的脑海变成火海


Would you lie for me?

你会为我说谎吗?

Cross your sorry heart and hope to die for me?

对心发誓然后希望为我而死?

Would you pin me to a wall?

你会不会把我推到墙上?

Would you beg or would you crawl?

你会祈求还是奉承?

Stick a needle in your hungry eyes for me?

为了我在你饥渴的眼中插针?


Let's cause a little trouble.

我们来找点麻烦吧

Oh, you make me feel so weak.

你让我觉得如此软弱

I bet you kiss your knuckles.

我猜你一定会亲吻你的指节

Right before they touch my cheek.

在你挥拳在我的脸颊之前


But I've got my mind, made up this time.

但我这次做出了决定

Cause there's a menace in my bed.

因为我的床第间有一个疯子

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?

Can you see his silhouette?

你能看到他的身影吗?


And I've got my mind, made up this time.

我这次终于不再犹豫

Go on and light a cigarette, set a fire in my head.

继续吧点燃啊一根香烟,在我的头脑中纵火

Set a fire in my head, tonight.

今晚将我的脑海变成火海


Don't forget me, don't forget me.

别忘了我,别忘了我

I wouldn't leave you if you'd let me.

即使你准许我也不会离开你

Hmm, when you met me when you met me.

你第一次见到我的时候

You told me you were gonna get me.

你就告诉我你会得到我


+.

2017.1.7

评论
热度(16)
© +|Powered by LOFTER