+
夜以继日
 
Worst Part - Stacey

——“我好想你。”

她抱着枕头坐在床上这样想着。

从昨天她离开的下午到现在。

她翻着各种社交网络。

她看见她把头像换掉成了她和另一个人的合照。

她突然有点后悔昨天在写作业而不是陪她去那个活动。

——“我好想你。”

她这样想着。

心里的渴望无限膨胀到都要把她撑破了。

这种感觉好陌生。

同时她有点想哭。


歌词:

If I'd waited out for you

如果我为你驻足等待

Would you make it up to me

你是否能够偿还我的耐心

Oh, please

天哪求求你

'Cause I've been thinking of you

只因为我不断地想起你

Places we should go to now

那些我们此时应去的地方

Yeah, now

是的此时


I need you

我需要你

'Cause the worst part's wanting more

因为最坏的部分是无法满足

When you're walking out the door

甚至当你转身离去

Yeah, the worst part's wanting more

最糟糕的是想要更多

And my joy drops to the floor

我的快乐落地粉碎

'Cause you leave me wanting more

是你让我贪婪

Yeah, you leave me wanting more

是你让我渴求


Late night I'm coming home

深夜我会踏入家门

And I know just what to do to you

清楚地知道我想对你做些什么

Yeah, you

是的对你

To get you in the mood

为了让你进入状态

Tell me what's left to lose

就告诉我还剩什么可失去的

You choose

你拥有选择权


I need you

我需要你

'Cause the worst part's wanting more

因为最坏的部分是无法满足

When you're walking out the door

甚至当你转身离去

Yeah, the worst part's wanting more

最糟糕的是想要更多

And my joy drops to the floor

我的快乐落地粉碎

'Cause you leave me wanting more

是你让我贪婪

Yeah, you leave me wanting more

是你让我渴求


So, the worst part's wanting more

所以最坏的部分是依旧心存希望

When you're walking out the door

即使你已经推门而出

Yeah, the worst part's wanting more

是的最糟糕的就是心存希望

And my joy drops to the floor

快乐却都已随手抛弃

'Cause you leave me wanting more

因为你让我无法满足

Yeah, the worst part's wanting more

是的最坏的部分就是留恋

When you're walking out the door

当你踏出家门

'Cause you leave me wanting more

因为你让我想要更多

Yeah, you leave me wanting more

是的你让我想要更多


+.

2015.9.12

Williamsburg, VA

评论
热度(12)
© +|Powered by LOFTER