+
夜以继日
 
Fake Your Death - My Chemical Romance

DAY-27

喜欢的事再艰难我能撑下去

不喜欢的事我会选择一个人离开

没有雄心大志

不想改变世界

但同样的 我有自己坚信的东西不可改变

可能我是任性和幼稚吧

拒绝随波逐流

拒绝无条件地遵守和服从

不甘自己隶属平庸那类

不和 不是谁的错 只是不同

我尊重不同

但我无法与你同行


歌词(自行翻译):

Some people watch

有人是围观者

Some people pray

有人是祈祷者

But even lights can fade away

但一切光明也都可能消散

Some people hope

有人选择希望

Some people pay

有人选择交易

But why'd we have to stay

只是我们何必停留

'Cause even heroes

因为即使是英雄

Get the blues

也会受伤

Or any misery you choose

或是承受你能想到的任何痛苦

You like to watch

你只喜欢远看

We like to use

我们想要利用

And we were born to lose

所以我们为输而生


I choose defeat

我自己选择失败

I walk away

才能转身离去

And leave this place

这个地方

The same today

还是老样子

Some like to sleep

有人沉睡不醒

We like to play

我们纸醉金迷

Just look at all that pain

就看看那些痛苦


You want the heart

你想要真心

Or to be saved

或是救赎

But even good guys still get paid

但好人也需要养家糊口

So watch my back

所以盯紧我吧

And keep the blade

藏好锋刃

I think it got you laid

我觉得那样你才有机会上床

So fake your death

所以假死一场吧

Or it's your blame

否则就是你的错

And leave the lights on when you stay

你在这里时记得开灯

Take off your clothes

脱掉你的衣服

And dream that fame

想着名声大噪

Come on and feel that shame

就过来体验那种羞耻


I choose defeat

我自己选择失败

I walk away

才能转身离去

And leave this place

这个地方

The same today

还是老样子

Some like to sleep

有人沉睡不醒

We like to play

我们纸醉金迷

Just look at all that pain

就看看那些痛苦


Just look at all that pain

看看那些折磨

Just look at all that pain

看看那些痛楚

Just look at all that pain

看看那些苦难

Just give me all that pain

让我承受那些折磨

Just give me all that pain

让我体会那些痛楚

Just give me all that pain

让我拥有那些苦难


I choose defeat

我自己选择失败

I walk away

才能转身离去

And leave this place

这个地方

The same today

还是老样子

Some like to sleep

有人沉睡不醒

We like to play

我们纸醉金迷

Just look at all that pain

就看看那些痛苦


+.

2016.6.22

评论
热度(12)
© +|Powered by LOFTER